
Zacznijmy jednak od początku:
Z czym to się je:
Opona przełajowa Maxxis Raze posiada bardzo blisko położone między sobą klocki w centralnej części opony. Zapewniają one doskonałe toczenie po twardym podłożu. Luźniej ułożone sąsiednie kwadraciki zapewniają stabilność toru jazdy w kamienistym i mokrym terenie. - tyle o samej oponie piszę producent i regułka z sieci. O ile w przełaju nigdy nie startowałem, a opony były używane raczej rekreacyjnie, to ich zaletą jest UNIWERSALNOŚĆ!.
Drogą szutrem polem, lasem
Są świetnym dopełnieniem szutrów jak i asfaltów. Nie są grube, nie toczą się opornie, a nawet bez powietrza potrafią wytrzymać wiele. Po załapaniu gumy na obręczy z założoną opona jechałem asfaltem 5 km, mogę wam powiedzieć, że żadna nitka w oplocie nie puściła mimo,że jechałem po nierównościach, kostce czy szutrówce.

Zalety:
- cena drut około 60-70zł
- ciekawy bieżnik małe opory toczenia na ubitym terenie/asfalcie.
Wady
- niska przyczepność w ciężkim terenie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz