wtorek, 6 listopada 2012

Lampka Mactronic MINI 2 LED


Lampka Mactronic MINI 2 LED

Przez wiele lat jazdy poszukiwałem lampeczek do roweru tylko o najjaśniejszym blasku. Wreszcie osiągnąłem szczyt, szczyt finansowy i stwierdziłem, że te najmocniejsze, zjadają bateria w kilka dni świecenia. Kolejna na rynku mała "żabka". Występuje w wersji czerwonego i białego led`a

Lampka rowerowa może być używana na dwa sposoby:
* może sygnalizować naszą obecność innym
* lub może wskazywać nam drogę w lesie czy na ciemnej ulicy.

Lampka Mactronic MINI 2 LED to w 90% lampka sygnalizacyjna i w 10% lampka oświetleniowa i trzeba pamiętać o tym kiedy decydujemy się na zakup tego modelu. Kiedy dojeżdżałem codziennie do pracy i zdarzało się, że wracam nocą stwierdziłem, że w mieście potrzebna mi niewielka lampka, aby kierowcom unaocznić moją obecność, nie zaś taka która mi oświetli ulice. 

Lampeczka jest niewielka i wyposażono ją w dwie diody. Posiada również dwa tryby świecenia: mruganie i świecenie ciągłe. Jak na tak niewielką konstrukcję jest bardzo dobrze widoczna z oddali. Jej proste mocowanie na gumkę sprawia, że zakłada i zdejmuje się ją bez użycia narzędzi w ciągu kilku sekund bez potrzeby mocowania wczepów czy zatrzasków. 

Moc lampki jest jednak na tyle dobra, że przy dobrych bateriach w całkowitej ciemności wystarczy do spokojnej jazdy po leśnej drodze bez uszczerbku na zdrowiu. 

W czasie deszczu wytrzymuje, wilgoć, choć wrzucania do wody bym nie zalecał. 

Podsumowanie.

Zalety:
+ mała 
+ mocowanie bez użycia narzędzi. 
+ jak na swój rozmiar dobrze świeci, tryb migający widać z bardzo daleka. 

Wady:
- mała/niewystraczająca moc świecenia (wada tylko w przypadku, gdy spodziewamy się od tego modelu mocnego oświetlania drogi.)

Cena:

ok. 25 zł za sztukę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz