poniedziałek, 28 listopada 2016

Opona Vittoria Zaffiro Pro 700x32c

Opona Vittoria Zaffiro Pro 700x32c

Zakup podyktowany był poszukiwaniem opony uniwersalnej na asfalt i pod sakwy. Zdecydowałem się na rozmiar 32c, bo był to kompromis pomiędzy szybkością a wytrzymałością. Wszelkie grubsze kapcie - odpadały, bo nie miałem ochoty co chwila zmieniać gumy to na szosę, to na sakwy. Postawiłem więc na uniwersalność i wpadły mi w ręce Zaffiro w rozmiarze 32 c w wersji zwijanej.
Zaffiro w dawnej wersji bieżnika
Nowa ulepszona wersja Zaffiro Pro




Pierwszym zaskoczeniem była zmiana bieżnika. Dawna kostka tego ogumienia była dwukierunkowa, tu zaś w rękach miałem bieżnik do złudzenia przypominający ten znany mi wcześniej od RUBINO. Była to raczej zaleta niż wada, bo rubino zwijana była sporo droższa.

Zaffiro Pro w mojej wersji oferują 60 tpi z nylonu. Nie urywa to tyłka, ale jak na oponę w tej cenie i w wersji zwijanej i tak nie mam co narzekać.

Po ponad roku użytkowania z sakwami i po kilku ultra maratonach, nie mam zastrzeżeń opona toczy się przyjemnie a mimo dośc niskiego TPI nie udało mi się za wiele kolców złapać.

Jako minus można dodać tylko to, że w związku z niskim tp[i, nie zaleca się tam pompować dużego ciśnienia. I musiałem pozostawać przy 5,5 ATM. Dawało to jednak uczucie sporego komfortu w porównaniu z gumami 23c.

Zalety
- tania
- zwijana
Wady
- niskie tpi
- małe ciśnienie maxymalne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz